نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تبیین نقش بازی‌وارسازی در سنجش تفکر سیستمی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 119-138]
  • آموزش عالی نقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایسته‌محور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]
  • آموزش عالی ناب ادراک ذی‌نفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفه‌های آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
  • آوای مطیع و آوای تدافعی طراحی مدل آوای سازمانی در سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 71-85]
  • آوای نوع دوستانه طراحی مدل آوای سازمانی در سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 71-85]
  • آینده مدیریت دانایی در مسیر آینده [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 221-235]
  • آینده‌پژوهی کسب و کار تدوین راهبرد‏ سناریوی بانکداری الکترونیک [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-22]
  • آینده نگاری سناریوهای راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 301-319]

ا

  • اثربخشی فهم پدیدۀ شایستگی شغلی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 249-268]
  • اثر شلاقی راهبرد‌های اثر شلاقی در زنجیره‌های تأمین حلقه بسته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 207-223]
  • اجرای راهبرد موانع اجرای راهبرد در سازمان‌های فرهنگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 103-116]
  • اجرای راهبرد طراحی مدل اجرای راهبرد در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 23-40]
  • اخلاق سازمانی پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
  • ارتباطات یکپارچه شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]
  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]
  • ارزیابی سرمایه فکری طراحی الگوی پیاده‌سازی سرمایه فکری در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 113-136]
  • استراتژی راهبرد‌های اثر شلاقی در زنجیره‌های تأمین حلقه بسته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 207-223]
  • استراتژی ارائه یک رویکرد نوین برای ارزیابی استراتژی‌های سازمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 205-219]
  • استراتژی‌ تبیین راهبردهای مراکز رشد دانشگاهی به منظور جهش تولید [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 139-156]
  • استراتژی اقیانوس آبی ارزیابی وضعیت اقیانوس آبی نظام برنامه‌ریزی راهبردی سازمان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 269-285]
  • استراتژی عملیات تدوین استراتژی ارتقای بهره‌وری سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-138]
  • اشتغال طراحی مدل اجرای راهبرد در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 23-40]
  • اعتماد ارتقای اعتماد به مواد غذایی ارگانیک با الگوسازی بسته‌بندی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 137-153]
  • اعضای هیئت‌علمی ادراک ذی‌نفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفه‌های آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
  • انسان در قرآن تبیین الگوی رشد کیفی انسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 225-248]
  • اهداف استراتژیک سطح‌بندی ساختاری اهداف استراتژیک در شرکت فولاد آلیاژی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 205-224]
  • اولویت‌بندی شاخص‌ها طراحی الگوی پیاده‌سازی سرمایه فکری در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 113-136]

ب

  • بازاریابی چند سویه کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-18]
  • بازاریابی رابطه‌مند کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-18]
  • بازاریابی یکپارچه شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]
  • بازخورد مداوم عملکرد الگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمان‌های بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
  • بازی تبیین نقش بازی‌وارسازی در سنجش تفکر سیستمی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 119-138]
  • بازی‌وارسازی تبیین نقش بازی‌وارسازی در سنجش تفکر سیستمی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 119-138]
  • باشگاه سناریوهای راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 301-319]
  • بانکداری الکترونیک تدوین راهبرد‏ سناریوی بانکداری الکترونیک [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-22]
  • بانکداری باز طراحی مدل کسب‌وکار بانکداری باز در پرتوی نوآوری باز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 245-268]
  • باورها و ارزش‌ها تبیین الگوی رشد کیفی انسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 225-248]
  • بدبینی الگوی بدبینی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 155-187]
  • بدبینی سازمانی الگوی بدبینی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 155-187]
  • بدبینی عمومی الگوی بدبینی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 155-187]
  • برات تبیین و تحلیل ضمانت در اسناد تجاری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 157-172]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]
  • برنامه ریزی استراتژیک ارزیابی وضعیت اقیانوس آبی نظام برنامه‌ریزی راهبردی سازمان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 269-285]
  • برنامه‌ریزی سناریو سناریوهای آینده‌ی مشارکت عمومی در خط‌مشی‌گذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
  • بلاکچین تدوین استراتژی ارتقای بهره‌وری سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-138]
  • بهبود عملکرد تحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصت‌شناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
  • بهره‌وری تدوین استراتژی ارتقای بهره‌وری سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-138]
  • بهره وری فهم پدیدۀ شایستگی شغلی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 249-268]

پ

  • پایداری تصمیم‌گیری راهبردی پایدار سازمانی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 169-189]
  • پایگاه دانش تبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 87-113]
  • پژوهش آمیخته طراحی مدل کسب‌وکار بانکداری باز در پرتوی نوآوری باز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 245-268]
  • پشتیبانی از مشتری برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 173-187]
  • پویایی‌شناسی‌سیستم تبیین الگوی رشد کیفی انسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 225-248]
  • پیش بینی سیاست‌گذاری نگهداری و تعمیرات پیشگویانه در مراکز فرآوری نفت و گاز [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 65-83]

ت

  • تئوری بازی تدوین استراتژی ارتقای بهره‌وری سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-138]
  • تئوری نمایندگی‌ها مدل راهبردی شبکه‌سازی فرآیند تولید، ذخیره‌سازی و بهینه توزیع [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 209-227]
  • تجربه مشتری برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 173-187]
  • تحقیق در عملیات سناریو نویسی راه‌کارهای بهبود رتبه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 189-203]
  • تحلیل اثرات متقابل سناریوهای آینده‌ی مشارکت عمومی در خط‌مشی‌گذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
  • تحلیل چندسطحی تحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 19-36]
  • تحلیل عاملی تدوین مقیاس هویت ملی مصرف‌کننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]
  • تحلیل محتوی تبیین الگوی رشد کیفی انسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 225-248]
  • تحلیل مضمون تدوین مقیاس هویت ملی مصرف‌کننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]
  • تحلیل هم‌واژگانی نقشه‌برداری نظام‌مند از مطالعات شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 189-207]
  • تسهیم الگوی هماهنگ‏سازی زنجیره تأمین خدمات [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 63-78]
  • تسهیم دانش ضمنی تبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 87-113]
  • تصمیم به صادرات ارایه مدل تصمیم به صادرات در صنعت فولاد [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 191-205]
  • تصمیم‌گیری ارائه یک رویکرد نوین برای ارزیابی استراتژی‌های سازمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 205-219]
  • تصمیم‌گیری چند هدفه مدل راهبردی شبکه‌سازی فرآیند تولید، ذخیره‌سازی و بهینه توزیع [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 209-227]
  • تصمیم‌گیری راهبردی تصمیم‌گیری راهبردی پایدار سازمانی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 169-189]
  • تصویر برند برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 173-187]
  • تضامن تبیین و تحلیل ضمانت در اسناد تجاری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 157-172]
  • تعمیرات پیشگویانه مبتنی بر شرایط سیاست‌گذاری نگهداری و تعمیرات پیشگویانه در مراکز فرآوری نفت و گاز [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 65-83]
  • تعهد سازمانی به صادرات و منابع متمایز ارایه مدل تصمیم به صادرات در صنعت فولاد [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 191-205]
  • تفکر سیستمی تبیین نقش بازی‌وارسازی در سنجش تفکر سیستمی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 119-138]
  • تکنیک شبکه عصبی MPL سیاست‌گذاری نگهداری و تعمیرات پیشگویانه در مراکز فرآوری نفت و گاز [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 65-83]
  • توانمندسازها تبیین پیشایند‌های راهبردی توسعه کسب‌وکارهای خانگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 225-243]
  • توسعه محصولات جدید تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]

ج

  • جامعه دانش بنیان الگوی جامعه‌دانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]
  • جذابیت صادرات ارایه مدل تصمیم به صادرات در صنعت فولاد [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 191-205]

چ

  • چک تبیین و تحلیل ضمانت در اسناد تجاری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 157-172]

خ

  • خدمات رسانی برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 173-187]
  • خط‌مشی‌گذاری سناریوهای آینده‌ی مشارکت عمومی در خط‌مشی‌گذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
  • خلق ارزش تأثیرات آینده‌نگاری راهبردی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش یادگیری سازمانی و خلق ارزش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 49-64]

د

  • دانش الگوی جامعه‌دانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]
  • دانشجویان ادراک ذی‌نفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفه‌های آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
  • دانش درون‌زا الگوی جامعه‌دانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]
  • دانشگاه تهران ادراک ذی‌نفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفه‌های آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
  • دانشگاه شهید بهشتی تبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 87-113]
  • دانشگاه ناب ادراک ذی‌نفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفه‌های آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
  • دغدغه و عزم مشترک الگوی جامعه‌دانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]

ر

  • راهبرد الگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمان‌های بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
  • راهبرد موانع اجرای راهبرد در سازمان‌های فرهنگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 103-116]
  • راهبرد ارتقای اعتماد به مواد غذایی ارگانیک با الگوسازی بسته‌بندی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 137-153]
  • راهبرد توسعه مدیریت الگوی راهبردهای پرورش مدیران ارشد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 25-48]
  • راهبرد کسب‌وکار طراحی مدل کسب‌وکار بانکداری باز در پرتوی نوآوری باز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 245-268]
  • راهبردهای تعامل و کنش دانشی الگوی جامعه‌دانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]
  • راهبردهای تهاجمی راهبردهای توسعه صنعت نساجی پیشرفته ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 141-159]
  • راهبردهای دافعی راهبردهای توسعه صنعت نساجی پیشرفته ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 141-159]
  • راهبردهای رقابتی راهبردهای توسعه صنعت نساجی پیشرفته ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 141-159]
  • راهبردهای محافظانه کارانه راهبردهای توسعه صنعت نساجی پیشرفته ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 141-159]
  • راهبردی سناریوهای راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 301-319]
  • رتبه ایران سناریو نویسی راه‌کارهای بهبود رتبه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 189-203]
  • رسانه‌های اجتماعی تحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 19-36]
  • رشد اقتصادی طراحی مدل اجرای راهبرد در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 23-40]
  • رشد کیفی انسان تبیین الگوی رشد کیفی انسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 225-248]
  • رقابت پشایندهای شکل‌گیری روابط هم‌رقابتی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 123-143]
  • روابط پایدار الگوی هماهنگ‏سازی زنجیره تأمین خدمات [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 63-78]
  • روش‏‌ شوارتز تدوین راهبرد‏ سناریوی بانکداری الکترونیک [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-22]
  • روش کپ‌لند الگوی راهبردهای پرورش مدیران ارشد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 25-48]
  • روند پژوهشی شناسایی ساختار دانشی، و روند پژوهشی با مدل‌سازی موضوعی حوزه قابلیت‌های پویا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 161-180]
  • رویکرد استاد-شاگردی تبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 87-113]
  • رویکرد دلفی فازی پیشایندها و پسایندهای نوسازی راهبردی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 103-122]
  • ریسک و سیستم غیریکپارچه الگوی هماهنگ‏سازی زنجیره تأمین خدمات [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 63-78]

ز

  • زمینه‌سازها تبیین پیشایند‌های راهبردی توسعه کسب‌وکارهای خانگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 225-243]
  • زنجیره تأمین حلقه بسته راهبرد‌های اثر شلاقی در زنجیره‌های تأمین حلقه بسته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 207-223]
  • زنجیره تامین مدل راهبردی شبکه‌سازی فرآیند تولید، ذخیره‌سازی و بهینه توزیع [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 209-227]
  • زیست بوم طراحی مدل کسب‌وکار بانکداری باز در پرتوی نوآوری باز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 245-268]

س

  • ساختار دانشی شناسایی ساختار دانشی، و روند پژوهشی با مدل‌سازی موضوعی حوزه قابلیت‌های پویا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 161-180]
  • سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پیشایندها و پسایندهای نوسازی راهبردی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 103-122]
  • سازمان‌های دولتی تدوین استراتژی ارتقای بهره‌وری سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-138]
  • سازمانهای فرهنگی موانع اجرای راهبرد در سازمان‌های فرهنگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 103-116]
  • سازمان‌های محلی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]
  • سرمایه اجتماعی پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
  • سرمایه اجتماعی تحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 19-36]
  • سرمایه اطلاعاتی تحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصت‌شناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
  • سرمایه انسانی تحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 19-36]
  • سفته تبیین و تحلیل ضمانت در اسناد تجاری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 157-172]
  • سناریو تدوین راهبرد‏ سناریوی بانکداری الکترونیک [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-22]
  • سناریو سناریوهای راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 301-319]
  • سناریو نویسی سناریو نویسی راه‌کارهای بهبود رتبه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 189-203]

ش

  • شاخص سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی سناریو نویسی راه‌کارهای بهبود رتبه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 189-203]
  • شایستگی شغلی فهم پدیدۀ شایستگی شغلی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 249-268]
  • شبکه نقشه‌برداری نظام‌مند از مطالعات شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 189-207]
  • شبکه‌سازی مدل راهبردی شبکه‌سازی فرآیند تولید، ذخیره‌سازی و بهینه توزیع [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 209-227]
  • شبکه‌های کسب‌وکار نقشه‌برداری نظام‌مند از مطالعات شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 189-207]
  • شخصی‌سازی کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-18]
  • شرکت تولید روی تصمیم‌گیری راهبردی پایدار سازمانی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 169-189]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان الگوی راهبردهای پرورش مدیران ارشد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 25-48]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی الگوی پیاده‌سازی سرمایه فکری در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 113-136]
  • شرکت های دانش بنیان طراحی مدل اجرای راهبرد در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 23-40]
  • شرکت های دولتی پیشایندها و پسایندهای نوسازی راهبردی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 103-122]
  • شناسایی الگو شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]
  • شهروند شرکتی طراحی و تدوین نقشه راه استراتژیک توسعه شهروند شرکتی در واحدهای تولیدی ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 85-101]

ص

  • صدور صورت حساب برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 173-187]
  • صنایع خدماتی الگوی هماهنگ‏سازی زنجیره تأمین خدمات [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 63-78]
  • صنایع دفاعی مدل راهبردی شبکه‌سازی فرآیند تولید، ذخیره‌سازی و بهینه توزیع [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 209-227]
  • صنعت پتروشیمی ارزیابی وضعیت اقیانوس آبی نظام برنامه‌ریزی راهبردی سازمان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 269-285]
  • صنعت پوشاک تدوین مقیاس هویت ملی مصرف‌کننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]
  • صنعت روغن خودرو راهبرد‌های اثر شلاقی در زنجیره‌های تأمین حلقه بسته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 207-223]
  • صنعت کاشی میبد امکان‌سنجی پیاده‌سازی هم‌پیمانی راهبردی در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 41-61]
  • صنعت کاشی و سرامیک امکان‌سنجی پیاده‌سازی هم‌پیمانی راهبردی در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 41-61]

ض

  • ضمانت تبیین و تحلیل ضمانت در اسناد تجاری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 157-172]

ط

  • طراحی بسته‌بندی ارتقای اعتماد به مواد غذایی ارگانیک با الگوسازی بسته‌بندی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 137-153]

ظ

  • ظرفیت‌سازی پویا تبیین پیشایند‌های راهبردی توسعه کسب‌وکارهای خانگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 225-243]

ع

  • عدالت سازمانی فهم پدیدۀ شایستگی شغلی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 249-268]
  • عدم قطعیت سناریوهای آینده‌ی مشارکت عمومی در خط‌مشی‌گذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
  • علم و فناوری الگوی جامعه‌دانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]
  • علوم و فناوری‌های حیاتی راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های حیاتی در کشور ایران [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 37-57]
  • عملکرد راهبردی الگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمان‌های بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
  • عملکرد سازمانی تأثیرات آینده‌نگاری راهبردی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش یادگیری سازمانی و خلق ارزش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 49-64]
  • عملکرد شغلی تحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 19-36]
  • عوامل ارتباطی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]
  • عوامل‌دانشی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]
  • عوامل رفتاری آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]
  • عوامل رفتاری طراحی و تدوین نقشه راه استراتژیک توسعه شهروند شرکتی در واحدهای تولیدی ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 85-101]
  • عوامل زمینه‌ای طراحی و تدوین نقشه راه استراتژیک توسعه شهروند شرکتی در واحدهای تولیدی ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 85-101]
  • عوامل ساختاری طراحی و تدوین نقشه راه استراتژیک توسعه شهروند شرکتی در واحدهای تولیدی ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 85-101]
  • عوامل سازمانی تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
  • عوامل شخصی تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
  • عوامل کلیدی موفقیت الگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمان‌های بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
  • عوامل نهادی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]

ف

  • فراترکیب راهبردهای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 45-64]
  • فرایند تحلیل شبکه‌ای راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های حیاتی در کشور ایران [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 37-57]
  • فرصت‌شناسی منابع انسانی تحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصت‌شناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
  • فرهنگ سازمانی شایسته‌محور نقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایسته‌محور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]
  • فرهنگ ناب نقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایسته‌محور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]

ق

  • قابلیت‌های آینده‌نگاری راهبردی تأثیرات آینده‌نگاری راهبردی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش یادگیری سازمانی و خلق ارزش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 49-64]
  • قابلیت‌های پویا شناسایی ساختار دانشی، و روند پژوهشی با مدل‌سازی موضوعی حوزه قابلیت‌های پویا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 161-180]
  • قدرشناسی کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-18]
  • قصد خرید مجدد کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-18]
  • قوت-ضعف-فرصت-تهدید راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های حیاتی در کشور ایران [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 37-57]

ک

  • کارایی فهم پدیدۀ شایستگی شغلی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 249-268]
  • کارت امتیازی متوازن سطح‌بندی ساختاری اهداف استراتژیک در شرکت فولاد آلیاژی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 205-224]
  • کسب‌وکارهای خانگی تبیین پیشایند‌های راهبردی توسعه کسب‌وکارهای خانگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 225-243]
  • کسب و کارهای نوپا تحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصت‌شناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
  • کسب‌و‌کارهای نوپای نوآور راهبردهای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 45-64]
  • کلیدواژه ها: هم‌رقابتی پشایندهای شکل‌گیری روابط هم‌رقابتی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 123-143]

م

  • متن‌کاوی شناسایی ساختار دانشی، و روند پژوهشی با مدل‌سازی موضوعی حوزه قابلیت‌های پویا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 161-180]
  • مدل‌سازی ساختاری - تفسیری تبیین راهبردهای مراکز رشد دانشگاهی به منظور جهش تولید [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 139-156]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری سطح‌بندی ساختاری اهداف استراتژیک در شرکت فولاد آلیاژی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 205-224]
  • مدلسازی ساختاری - تفسیری  راهبرد‌های اثر شلاقی در زنجیره‌های تأمین حلقه بسته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 207-223]
  • مدل‌سازی موضوعی شناسایی ساختار دانشی، و روند پژوهشی با مدل‌سازی موضوعی حوزه قابلیت‌های پویا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 161-180]
  • مدیران ارشد الگوی راهبردهای پرورش مدیران ارشد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 25-48]
  • مدیریت دانایی مدیریت دانایی در مسیر آینده [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 221-235]
  • مدیریت راهبردی راهبردهای توسعه صنعت نساجی پیشرفته ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 141-159]
  • مدیریت راهبردی امکان‌سنجی پیاده‌سازی هم‌پیمانی راهبردی در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 41-61]
  • مراکز رشد دانشگاهی تبیین راهبردهای مراکز رشد دانشگاهی به منظور جهش تولید [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 139-156]
  • مرور سیستماتیک پشایندهای شکل‌گیری روابط هم‌رقابتی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 123-143]
  • مسئولیت اجتماعی تصمیم‌گیری راهبردی پایدار سازمانی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 169-189]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
  • مشارکت عمومی سناریوهای آینده‌ی مشارکت عمومی در خط‌مشی‌گذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
  • مصرف کالای داخلی تدوین مقیاس هویت ملی مصرف‌کننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]
  • مکانیزم‏های فنی و تکنولوژیکی الگوی هماهنگ‏سازی زنجیره تأمین خدمات [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 63-78]
  • ملاک موفقیت الگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمان‌های بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
  • منابع انسانی تبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 87-113]
  • منطق فازی ارائه یک رویکرد نوین برای ارزیابی استراتژی‌های سازمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 205-219]
  • منظومه کسب‌و‌کارهای نوپا و نوآور راهبردهای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 45-64]
  • مواد غذایی ارگانیک ارتقای اعتماد به مواد غذایی ارگانیک با الگوسازی بسته‌بندی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 137-153]

ن

  • نارضایتی مشتری الگوی هماهنگ‏سازی زنجیره تأمین خدمات [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 63-78]
  • نقد روش‌شناسی نقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایسته‌محور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]
  • نقد محتوایی نقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایسته‌محور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]
  • نقشه استراتژی سطح‌بندی ساختاری اهداف استراتژیک در شرکت فولاد آلیاژی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 205-224]
  • نقشه استراتژیک تبیین راهبردهای مراکز رشد دانشگاهی به منظور جهش تولید [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 139-156]
  • نقشه‌برداری نظام‌مند نقشه‌برداری نظام‌مند از مطالعات شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 189-207]
  • نگاشت نهادی راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های حیاتی در کشور ایران [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 37-57]
  • نگهداری و تعمیرات سیاست‌گذاری نگهداری و تعمیرات پیشگویانه در مراکز فرآوری نفت و گاز [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 65-83]
  • نوآوری راهبردهای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 45-64]
  • نوآوری باز طراحی مدل کسب‌وکار بانکداری باز در پرتوی نوآوری باز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 245-268]
  • نوآوری مخرب طراحی مدل کسب‌وکار بانکداری باز در پرتوی نوآوری باز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 245-268]
  • نوآوری مشترک تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
  • نوسازی پیشایندها و پسایندهای نوسازی راهبردی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 103-122]
  • نوسازی راهبردی پیشایندها و پسایندهای نوسازی راهبردی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 103-122]
  • نیروهای پیشران سناریوهای آینده‌ی مشارکت عمومی در خط‌مشی‌گذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]

و

  • واحدهای تولیدی طراحی و تدوین نقشه راه استراتژیک توسعه شهروند شرکتی در واحدهای تولیدی ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 85-101]
  • واژه‌های کلیدی:گردشگری سلامت تاثیر منطقه گرایی بر گردشگری سلامت در کشورهای مسلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 59-70]
  • ورزش حرفه ای سناریوهای راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 301-319]

ه

  • هم‌افزایی مشترک تبیین پیشایند‌های راهبردی توسعه کسب‌وکارهای خانگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 225-243]
  • هم پیمانی راهبردی امکان‌سنجی پیاده‌سازی هم‌پیمانی راهبردی در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 41-61]
  • همکاری پشایندهای شکل‌گیری روابط هم‌رقابتی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 123-143]
  • همگرایی تاثیر منطقه گرایی بر گردشگری سلامت در کشورهای مسلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 59-70]
  • هویت ملی تدوین مقیاس هویت ملی مصرف‌کننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]

ی

  • یادگیری تبیین نقش بازی‌وارسازی در سنجش تفکر سیستمی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 119-138]
  • یادگیری سازمانی مدیریت دانایی در مسیر آینده [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 221-235]
  • یادگیری سازمانی تأثیرات آینده‌نگاری راهبردی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش یادگیری سازمانی و خلق ارزش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 49-64]